Komt weldra voor de rechter ( september). In deze laatste brief stond eigenlijk als conclusie dat ik geen recht had om zijn cliënt aan te klagen om de redenen die al vernoemd zijn. Cliënt ontkent, dus zaak overbodig. Hij rekent me bovenop de cash zaken die ik al betaald heb, ook nog eens zijn ereloon door met woorden als: gelieve binnen de acht dagen te betalen teneinde verdere problemen te vermijden.
Er stond wel bij dat wat ik heb gedaan "kan" aanzien worden als valsheid in geschriften, maar eerder in een taaltje van: pas op he, je zou beter betalen
Dus de advocaat van de tegenpartij zit nu al zijn oosten te proberen doorrekenen? Of heb ik dat verkeerd verstaan?
Indien ja: dat recht heeft hij niet zijn client mort hem betalen, pas op het einde van de zaak kan die dat bedrag van u terug vorderen als hij in het gelijk is gesteld. Omgekeerde geld ook. Ik heb het vermoeden dat die advocaat blufpoker aan het spelen is en u vanalles probeert wijs te maken en te proberen afschrikken omdat hij beseft dat hij in de rechtbank weinig kans maakt...