dringend advies mbt rechtbank koophandel/WCO

jef007
Topic Starter

dringend advies mbt rechtbank koophandel/WCO

#1 , 03 aug 2015 16:39

Ik heb enkele onbetaalde facturen voor een bepaalde firma .Die firma komt morgen voor de Rechtbank van Koophandel Antwerpen om verlenging van hun WCO te bepleiten. Is de rechtbank op de hoogte van het feit dat ik nog geld tegoed van hun heb? Of moet ik dit morgen gaan voorleggen?
dank bij voorbaat

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Adinda00

#2 , 06 aug 2015 19:10

Hopelijk heb je hier nog wat aan. Ik heb hetzelfde meegemaakt en zit in een volgende fase alwaar mijn facturen niet worden betaald.
Normaal gezien heeft die firma aan de rechtbank hun schulden moeten doorgeven. Hiervan zou u een afschrift krijgen, m.a.w. u krijgt de lijst met alle schuldenaars en de bijhorende bedragen. Indien uw bedrag niet zo kloppen, dient u de desbetreffende dienst vemeld op de brief te contacteren.
Is meestal een advocatie of iemand anders aangesteld door de rechtbank. U dient dit te kunnen staven met facturen of ander bewijsmateriaal.

jef007
Topic Starter

#3 , 06 aug 2015 21:40

wat als de firma mijn factuur niet opgenomen heeft in hun boekhouding.
ik heb gisteren nog gebeld naar de griffie van de rechtbank van koophandel maar daar konden ze me niet helpen
ik had maar op de zitting moeten zijn, zeiden ze.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”