zij gebruiken net de verzekering tegen mij ... als ik vroeger zou vertrekken zou ik niet verzekerd zijn voor het rijden naar huis indien ik een ongeluk zou hebben ...
volledige bullshit. Antwoordt op dat argument gerust dat je even naar het fonds voor arbeidsongevallen gebeld hebt en dat dit wel degelijk gedekt is door de arbeidsongevallenverzekering.
Dit is de letterlijke mail wat ze op mijn vraag hebben gestuurd:
Ik begrijp dat de team event impact heeft op jouw organisatie.
Echter is... als dusdanig gesloten op deze dag zodat alle collega’s op de team event kunnen komen.
je antwoord:
ik begrijp dat het organiseren van een teamdag een impact heeft op de organisatie van het bedrijf.
Echter is mijn opvang vanaf 15u gesloten zodat ik niet aanwezig kan zijn in de namiddag.
Deze wordt aanzien als een gewone werkdag die binnen de arbeidsduur blijft (activiteiten van 10uur tot 16 uur).
Hopelijk kan je een opvang vinden voor je kinderen en kan je deelnemen , anders kan er een dag verlof genomen worden.
antwoord:
Mijn gewone werkdag is niet van 10u tot 16u, maar van X tot 14u30 op arbeidsplaats Y. Dit is dan ook de gewone arbeidsduur en arbeidsplaats. en niet van 10u tot 16u op plaats Z.
Hopelijk kan hiervoor een oplossing gevonden worden, anders zal ik loon dienen uitbetaald te worden voor een niet-gewerkte dag.
Ik heb er dan op geantwoord dat mijn uren maar tot 14.30 u zijn en daarop antwoorden ze dat ik dus gewoon op dat uur mag vertrekken .... maar dat ze het spijtig vinden dat ik daardoor activiteiten mis .
De extra uren worden dus ook gewoon vrijwillig gepresteerd en kunnen wij achteraf niet recuperen want wij mogen blij zijn dat zij zoiets willen organiseren .
Antwoord dan dat je niet gevraagd hebt om dit te organiseren en daarom ook niet blij bent met iets waar je niet naar gevraagd hebt.