Goeiemorgen,
Kan iemand me zeggen hoe ik best een Aangetekende brief opstel naar de meerderjarige zoon van mijn partner?
Hij komt reeds 2 jaar niet meer langs bij ons maar daartegenover staat dat we dan ook helemaal niks van schoolresultaten
of inkomstenvergoedingen te zien krijgen vd zoon. (ex weigert alle medewerking en zegt dat de zoon géén geld verdient door deeltijds te werken
en dat hij ook geen studiebeurzen geniet, ze zegt zelfs niet waar hij werkt of stage loopt)
We zouden nu graag een AS sturen naar de zoon om hem erop te wijzen dat hij ergens ook plichten heeft naar zijn vader, loonbriefjes
en schoolresultaten, studiebeurzen,....dient voor te leggen om het onderhoudsgeld correct te kunnen betalen.
School zelf deelt eveneens niks van info mee, dit zou schending van privacy zijn....
Kunnen wij ook in dit aangetekend schrijven zetten dat we het onderhoudsgeld rechtstreeks aan hem zouden uitbetalen of moet dit ook
via de rechtbank gebeuren? Want de ex van mijn vriend zal hier zeker moeilijk voor doen maar kan zij daar dan wel over beslissen als hij meerderjarig is?
Hoe stel ik nu best zo'n brief op, dat het niet te verwarrend overkomt?
Dank voor de tips!