Dit is zeker niet occasioneel, als ik het verhaal van TS lees.Wat wil je er mee bekomen, voor u blijft dit toch het zelfde als hij zijn huur maar betaald, en als hij zijn huur niet een gedeelte aftrekt van zijn belastingen heb je er ook geen nadeel van.
Iedereen heeft het recht van iets occasioneel te verkopen, kapaza en tweede hands staat er vol van .
Dit is zeer moeilijk te bewijzen dat het een echte handel is, op kapaza staat het vol met met zulke handeltjes, dit is dweilen met de waterkraan open.
Dit is zeker niet occasioneel, als ik het verhaal van TS lees.
Jijzelf bent niet verantwoordelijk voor u huurder, als hij u geen schade berokkend zou ik mijn ogen sluiten.Het is inderdaad niet occasioneel, zijn garage staat dagelijks open. Aangifte doen zie ik ergens niet zitten vermits ik dan misschien ook geen huurgeld meer zal zien, dan ben ik nog verder van huis ..
Klopt, maar is het niet de taak van JF om de wettelijk correcte info te geven, wat de praktijk ook mag zijn?Dit is zeer moeilijk te bewijzen dat het een echte handel is, op kapaza staat het vol met met zulke handeltjes, dit is dweilen met de waterkraan open.
Dit is zeker niet occasioneel, als ik het verhaal van TS lees.
Wettelijk gezien hoeft de verhuurder niets te doen, word op geen enkel punt benadeeld.Wat staat mij te doen als verhuurder in deze situatie of laat ik het beter maar gebeuren?