Als vader stel ik mij toch een beetje vragen omtrent mijn zoon en volgende.
Ik ben gescheiden van zijn moeder en dit al geruime tijd .
De moeder van mijn zoon heeft na de scheiding met mij wat bedrijfjes opgericht volgens mijn zoon .
Ik weet dat mijn zoon zich daar enkele jaren geleden wat mee heeft bezig gehouden en op den duur iets zegde dat hij bestuurder of dergelijke was geworden .
Maar nu verneem ik uit bepaalde kringen dat mijn zoon er niet zo goed meer voorzit .
Ik heb hem een maand geleden tegen een vriend horen vertellen dat hij een werkloosheidsuitkering zou trekken , zijn activiteit na 18.00 mag verder zetten en dat de vakbond hem naar het OCMW had gestuurd voor een document hoogdringendheid en enz .
Vakbond , werkloosheid , OCMW ik maak me zorgen om mijn zoon maar hij wil niet veel lossen.
Aangezien ik toch wel een beetje weet hoe iets op te zoeken en ik mijn zoon zijn adres ken ben ik eens gaan grasduinen naar ondernemingsgegevens op zijn adres .
Maar ik ken er ook niet alles van .
Er zijn er drie die allemaal nog actief zijn.
1 x BVBA mijn zoon staat daar als zaakvoerder genoteerd vanaf sept 2012
1 x NV .................................. als gedelegeerd bestuurder / vast vertegenwoordiger rechtspersoon vanaf juni 2012
1 x NV ............................................bestuurder , vast vertegenw. rechtspersoon , gedelegeerd bestuurder vanaf juli 2012
Wat is hier nu van aan .
Is het niet dat zo'n document hoogdringendheid op het OCMW een document is voor een leefloon aan te vragen ?
Kan mijn zoon stempelgeld trekken en hoe kan het dat hij zijn activiteiten na 18.00 mag verder zetten ?
Wie kan me hierop antwoorden ??