Neen zo is het niet.
Het contract werd "afgeprint" in juli en afgesloten in augustus.
Maar enkel door huurder ondertekend.
Vrederechter gooit hem eruit. Daar ben ik 99 percent zeker van.
Dan is een bezoek aan het vredegerecht de enige optie voor TS
Neen zo is het niet.
Het contract werd "afgeprint" in juli en afgesloten in augustus.
Maar enkel door huurder ondertekend.
Vrederechter gooit hem eruit. Daar ben ik 99 percent zeker van.
Je gaat u aan de huurwet moeten houden, door die huur te aanvaarden. Door de huur te aanvaarden is er een bewijs van mondeling akkoord.Klopt zijn adres is pas in juli op dat adres komen te staan en hij heeft betaald voor augustus en september maar het geld hebbe we opzij gezet omda hij anders er woont zonder iets we wisten niet wat we moesten doen terug storte of ni
roharro hoe ga je aan een vrederechter uitleggen, dat je huur ontvangt maar dat er geen huur is. Dit is de wet op zijn kop zetten.Uw opa moet naar de griffie van het vredegerecht gaan (van de plaats waar de woning zich bevindt). Daar zullen ze hem zeggen watt hij juist moet doen. Is niet ingewikkeld.
Heb verschillende keren personen daar mee geholpen. Het kostte 35 EUR.
Kan nu misschien iets duurder zijn geworden.
Succes!
Dat is een groot probleem voor d verhuurder, niet voor de huurder.De huurwet laat ook niet toe een woning die al verhuurd is opnieuw te verhuren terwijl het contract nog loopt!
Denk dat iedere vrederechter, eens zijn wenkbrauwen zal fronsen als u dit aanhaalt.Mijn concrete raad aan TS is om toch naar de vrederechter te gaan.
We zijn nog steeds maar midden september!!! Niemand is verplicht om dagelijks de stand van zijn rekening op te volgen!!!