Verhuurder eist te veel extra geld op

Turaki

Re: Verhuurder eist te veel extra geld op

#16 , 02 okt 2015 22:37

De eis die de verhuurder stelt, is immers op dit moment niet volledig ongegrond. Huur september, huur oktober, 3 maanden vergoeding voor contractbreuk en de gerechtskosten..., Enkel die 6de maand huur kan ik niet plaatsen.
TS meldt ons dat de verhuurder spreekt over "6 maanden extra huur". Vertrekkende hiervan, kan ik niet anders afleiden dat hij 6 maanden extra eist boven op uw berekening. En dat mag niet.

Mocht uw berekening wel kloppen (en dat zou willen zeggen dat TS ons verkeerde info geeft, iets dat altijd mogelijk is), eist de verhuurder nog 1 maand te veel. Maar daar deze redenering gebaseerd is op een veronderstelling, en niet op de info die we nu hebben, kunnen we hier niet mee verder.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lizliz
Topic Starter

#17 , 03 okt 2015 09:22

Ikzelf heb er geen verstand van . Daarom vraag ik hier ook om raad .

Ik wil ook vooraleer dat ik daarop in ga recht in mijn schoenen staan.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 03 okt 2015 15:26

Hebt u de brochure al eens gelezen wordt veel duidelijk dan en dan kan u veel gerichtere vragen stellen wan wat er nu gebeurd.. nu moet iedereen maar raden naar wat het is.

Dus graag antwoorden op vragen als
Datum contract ondertekend op datum
Huur ingegaan op datum
Contract van type korte of lange duur.
Waarbord x maanden
Plaatsbeschrijving op datum
Plaatsbeschrijving betaald €X - geen factuur gekregen
Wie heeft plaatsbeschrijving opgesteld.
Contract geregistreerd op datum of niet geregistreerd
Opzeg gegeven op datum
Maand X niet betaald maar betaald op
Maand y niet betaald maar betaald op