Even de situatie schetsen;
2 tal jaar geleden ging mijn huidige vriendin uit elkaar met haar vriend, wegens drugsgebruik.
Door de rechtbank werd een vonnis opgesteld, dat het kindje om de 14 dagen een weekend, en een woensdag, naar haar vader mocht gaan.
De vader heeft zich laten opnemen ,of in behandeling gegaan voor zijn drugs problematiek.
Nu hebben ik en mijn vriendin gegronde vermoedens dat hij terug gebruikt, het gaat om heroine.
Het dochtertje kwam zonet thuis, en vertelde dat ze haar schoolwerk alleen heeft moeten maken, omdat haar papa in de garage gaat roken, en dat hij daarvoor beetje met zijn aansteker speelt.. Ook zilverpapier kwam er aan te pas verteld het meisje..
Nu vragen wij ons af wat wij kunnen doen om dit te laten vaststellen... Terug naar advocaat gaan (geen snelle oplossing vermoed ik) , of is er nog een andere weg ook? Eventueel een vast stelling laten doen? maar door wie , en waar?
Ik kijk met veel belangstelling uit naar eventuele tips of antwoorden, aangezien wij het niet kunnen vinden, dat een meisje van 6 jaar zo een dingen moet zien en meemaken..