#1 , 18 okt 2015 19:31
Ik, mijn vriend en ons zoontje van 4maanden wonen in een app waar vocht en schimmelproblemen zijn... dit is ondertussen al sinds eind vorig jaar bezig. De oorzaak is het dak die niet geisoleerd is en wss niet afgewerkt aan de randen... we hebben paar maand geleden een aangetekende brief verstuurd, na lang discussieren heeft ze het raam doen vervangen in onze slaapkamer (het raam was volgens haar de oorzaak). Nu met het koudere weer zijn we de chauffage aan het gebruiken, staat de keuken, de babykamer, onze slaapkamer terug vol met schimmel... ik heb uit kwaadheid mijn opzeg aangetekend verstuurd (dit is geen gezonde omgeving voor mijn baby) en nu heeft mijn huisbazin het app te koop gezet. We hebben ondertussen wel een andere woonst gevonden maar huisbazin weigert mijn waarbort terug te betalen (dit is toch niet mijn fout dat we moeten verhuizen?!) Ik had graag eens jullie raad gekregen hoe ik deze situatie moet aanpakken... ps: huurcontract van 3j, staat ni geregistreerd en de huurwaarborg moest ik storten op haar rekening