zaak ivm kinderen.

Jens89
Topic Starter

zaak ivm kinderen.

#1 , 20 okt 2015 15:00

Beste ,.

neem een bakje koffie, plaats je goed waar je zit, strek je voeten en lees dit 100% WAAR triestige zaak.

ik heb 2 kinderen die ik elke dag groot heb gebracht van 0j tot 5j (zoon) en dochter van 0j tot 4j
Bij deze wil ik hier even mijn verhaal kwijt over de rechtbank IEPER.
Ik heb 2 kinderen en als vonnis was er uitgesproken met gezamelijk gezag dat de kinderen om de 14 dagen bij mij mogen zijn in het weekend.
zei moest ze brengen de vrijdag avond en ik hun terug brengen de zondag avond om 18u30.

nu wat is er ondertussen gebeurt.
Ikzelf heb de kinderen tussen 10/2013 en 01/2015 zelf een 25x moeten gaan halen.
telkens rond 18u krag ik een sms met als reden.
-ik kan niet rijden ik heb gedronken.
-ik kan niet rijden mijn banden zijn versleten.
-ik kan niet rijden ik ben te moe.
-ik kan niet rijden de wagen start niet.
-de kinderen kunnen niet komen , de zoon heeft een hersenschudding.ik rij naar daar (85km enkel) en zie hem spelen.na veel gezeur heb ik ze dan toch meegekregen.
-kan jij er omkomen want de andere is ziek.
- enzoverder......

de dochter en de zoon zijn met kerst bij mij geweest 2014.
de moeder heeft ze niet komen halen.
ikzelf heb dan gereden en ze deed haar deur niet open.
dan ben ik verder gereden naar de school van de zoon. (internaat)
waar ik ook tegen ben.want als hij op internaat zit dan kan hij zo goed bij mij zijn in plaats van daar.(internaat geen toestemming van mij)
dan ben ik terug naar huis gereden met mijn dochter mee.

De moeder van de kinderen weigerde in elke zin om de dochter te komen halen.
na veel aandringen op school en dergelijke, heb ik na 2 maanden mijn dochter kunnen inschrijven in school 3de kleuter.
1 dag heeft ze gegaan want de moeder keurde de school af.
dus heeft mijn dochter van 06/01/2015 tot eind schooljaar niet naar school kunnen gaan.
ikzelf kon haar niet brengen want ik had eigenlijk al van 01/01/2015 rijverbod tot 01/06/2015 ( hernia/rugoperatie ) .
en ik hing ze niet meer brengen want had met alle pijn toch op 06/01/2015 de rit gemaakt van 85km enkele rit. om de kinderen te brengen zodat ze naar school konden gaan.
rond juni ontving ik een brief van de deurwaarder dat ik voor de dochter een schadevergoeding moet betalen vanaf de dag dat ze bij me was tot nu €250/dag moet betalen. eenzijdig verzoek van de moeder.en goedgekeurd.
ergens begin augustus kwam ik mijn zoon tegen in mijn gemeente alleen.en heb hem meegenomen. (had hem al van 06/01/2015 niet meer gezien)
toen hij in de wagen zat had ik zen moeder opgebeld om te zeggen dat hij nu bij mij was dat ik hem gevonden heb op straat.
en ze belde me op en zei , ooo geen probleem. als je wil mogen ze beide nog blijven tot einde vakantie.
en aan de telefoon zei ze. ja als je wil kan ik mijn klacht van de dagelijkse som €250 intrekken.
waarop ik zei , nee moet je niet doen ik ben in beroep gegaan.
Nadat ze dit wist krag ik een 2 weken later nog een brief van de deurwaarder.
met bevel van de zoon ook €250/dag te betalen. zolang ze bij me zijn.
dan was het gelukkig 1 september 2015 en kon de dochter terug naar school.
jammer genoeg terug het 3de kleuter.
maar ze zou eventueel mogen overgaan naar het eerste leerjaar.
omdat ik en mijn nieuwe vriendin de dochter van 06/01/52015 tot 01/09/2015 heb leren schrijven lezen en rekenen tot 10.
zou ze na de test toch over mogen gaan.
dan op 29/09/2015 moesten we op de rechtbank zijn voor een nieuwe uitspraak.
haar advocaat had een 17 tal bladzijden dat ze niet akkoord hingen met mijn beroep enzoverder....
door gefaxt naar mijn advocaat op 29/09/2015 om 8u45 terwijl de zaak om 09u00 begon.
Dus is de zaak uitgesteld.
nieuwe zaak vandaag 20/10/2015.
en wachten op het nieuwe vonnis.

voorstel tegenpartij. vader ziet ze nog 1x per maand in een ontmoetingcentrum.
vader betaald de gevraagde som €250/dag dochter en zoon. bedrag nu ongeveer 35000 euro. en dit terwijl ze alles van kindergeld ontvangt terwijl de dochter er nu bvb niet is en de zoon op internaat zit.
en nu na school moet ik de kinderen brengen naar hun moeder.

met zeker 98% heeft ze over alles gelogen.
ik toon deze 98% allemaal zwart op wit.
bvb: Zei zei dat ik het goedkeurde van het internaat.
ik heb bevestiging van internaat dat ze mij niet gesproken hebben en dat de moeder zei dat ik akkoord was.

bvb: Ze Zegt dat ik mijn zoon nooit op zondagavond binnen bracht in het internaat maar de maandag.
ik heb bevestiging dat dit geen waar is.

bvb: Ze zegt dat ik een gesprek gehad heb met clb om de zoon te plaatsen.
ik heb bevestiging van clb dat dit geen waar is.

bvb: Ze zegt dat de zoon 2 weken school heeft moeten missen door mij , omdat ik hem maar op 19/01/2015 gebracht heb.
ik heb bevestiging dat ik hem op 06/01/2015 gebracht had.

enzoverder.....

Nu na school moet ik de kinderen brengen.
Ze is pas verhuist. ik weet ze niet wonen.
ik bel haar ze neemt niet op.ik sms haar maar geen antwoord. (om het adres te weten).

De zoon zal dus terug op het internaat gaan.
De dochter mist het eerste leerjaar.
1x/maand ontmoeting centrum om de kinderen te zien.
En aan wat verdien ik dit ?

Is dit omdat ik volledig eerlijk ben met jullie ?
Is dit omdat ik alles zwart op wit kan bewijzen dat de moeder 98% gelogen heeft tegen jullie ?
Of is het omdat ik een tattoo in men nek heb ?

Alles wat ik wil is eerlijkheid.De kinderen bij mij en om de 14dagen naar de moeder.
Dit willen de kinderen ook.

Want daar slapen ze bvb zoon , zus en zoon van partner moeder samen in 1 bed.
3 kinderen ???? wtf dit word goedgekeurd.
Daar zit zoon tegen zijn zin op internaat. Omdat hij niet braaf is.
Waarom is er hier dan geen enkel probleem met hem ? niet thuis of op school ?
ALLEMAAL DIKKE BOELSHIT. OMGEKOCHTE BOEL. RECHTBANK IEPER.
De dag van vandaag telt zwart op wit niet meer.
Maar zullen daden dan tellen ?
mss wel!

hopelijk begrijpen jullie iets van wat ik hier net neer heb gezet.
Zo kan je zien dat de RECHTBANK 1 POT NAT IS.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#2 , 20 okt 2015 15:10

Zonder grof over te willen komen; is er ook een juridische vraag?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 okt 2015 15:47

Hebt u van elke inbreuk op het vonnis aangifte gedaan bij de politie?
Hebt u bezwaar aangetekend tegen internaat van het ogenblik dat u wist dat kind op internaat was?

Reclame

Jens89
Topic Starter

#4 , 20 okt 2015 19:27

juridische vraag niet echt. ik wou men verhaal even kwijt. hoe erg het aan het worden is met het gerecht.

Jens89
Topic Starter

#5 , 20 okt 2015 19:34

wij hebben een paar klachten tegen haar .
maar niet van alles.
telkens naar de politie zie ik ook niet zitten maar heb dan wel alle sms afgedrukt waar alles duidelijk in staat.
vanaf ik het wist dat men zoon op internaat zat , heb ik onmiddellijk contact opgenomen met het internaat dat ik niet akkoord was.
En het gemailt naar men raadsman .

Terug naar “Echtscheiding”