Wie maakt hier de fout! garage of klant. Iets al of niet meegeven als cadeau, niets laten tekenen en pas drie maand later factuur sturen.
Garage had dit op een heel andere manier moeten oplossen.
Denkt U nu echt dat er ook maar iemand is die geloofd, dat een garage U een bestelling die je zelf maakte van 200€ U cadeau zal geven?Garage probeert mij een loer te draaien niet andersom, althans toch in mijn opzicht. Plus hebben zij fouten gemaakt en niet ik. Of had ik een bewijsje moeten vragen dan? Als garage gelijk zou krijgen bij een eventuele rechtzaak, dan begin ik een winkel en ga ook ik cadeautjes uitdelen en achteraf factureren...
Als iemand zijn poep verbrand, moet hij maar op de blaren zitten.Denkt U nu echt dat er ook maar iemand is die geloofd, dat een garage U een bestelling die je zelf maakte van 200€ U cadeau zal geven?Garage probeert mij een loer te draaien niet andersom, althans toch in mijn opzicht. Plus hebben zij fouten gemaakt en niet ik. Of had ik een bewijsje moeten vragen dan? Als garage gelijk zou krijgen bij een eventuele rechtzaak, dan begin ik een winkel en ga ook ik cadeautjes uitdelen en achteraf factureren...