Het probleem is, dat ik geen enkel rekeninguittreksel van hem heb.Het enige wat ik weet is dat we altijd gelijke spaarsaldo en pensioenspaargeld hadden, er was balans. En nu bij vereffening en verdeling zou er een verschil zijn van 80.000 euro. Bij de derde notaris zijn we tweemaal geweest en geen gehoor. Deze man heeft niet veel geduld,hij kan zijn taak niet naar behoren doen, omdat tweede notaris nog stukken achterhoud. Ik heb de indruk, dat heel de miserie in stand wordt gehouden door onkunde.
Ik begrijp iets niet zo goed ... het pensioensparen gebeurt toch op jullie (afzonderlijke) namen ... en er was tot op het ogenblik van de scheiding een evenwicht ...
ieder heeft dan ook zijn pensioenspaarpotje dat hij meeneemt ...
De betaalde premies geven mogelijks wel aanleiding tot verrekening deze zijn immers vermoedelijk betaald vanuit het huwelijksvermogen en zijn dus verschuivingen vanuit het huwelijksvermogen naar de eigen vermogens ... dat uw ex mogelijks zijn "pensioenspaarpotje " vroegtijdig incasseerde / aansprak dient volgens mij geen onderdeel van de vereffening te zijn ...