Wij hebben onderling een eot opgemaakt, waarbij weekend om en om en elke dinsdag en donderdagavond zoontje bij de papa is.
Nu is er ook id eot opgenomen dat als 1 vd ouders niet kunnen, zoonyje eerst naar de andere ouder gaat ipv naar grootouders e.d, vnl ik stuurde hierop aan omdat de papa veel in het buitenland zit enzo.
Nu heeft de papa reeds een lange mail gestuurd met dinsdag en dondavonden waarop hij er niet kan zijn voor zoontje owv buitenland, skieen, etentjes e.d
Op de meeste dagen kan ik, dus is zoontje extra bij mij
Nu komte het probleem, ex verwacht dan dat ik die dinsdag bv wissel tegen de woensdag of een andere dag, maat dat zie ik niet zitten. Ik heb ook verplichtingen en vind afspraak eot is afspraak.
Als ik eens een dagje niet kan, gaat zoontje uiteraard ook eerst naar de papa
Nu zit de papa te zeggen dat ik hel schuldgevoel geef en hem niets gun en hij zijn zoontje zo weinig ziet...
Maar ik,moet toch geen aanpassingen doen omdat ex voor zn werk ih buitenland zit op zijn avond?
Kan ik dat gedurende een langere tijd bijhouden, alle wissels die de papa vraagt om daarme het co ouderschap of toch de regeling te verminderen?