na 20 jaar huwelijk en een lieve zoon van 12 is het nu een ramp.
ik woon sinds 1 mei 2015 alleen ,de eerste 2 maanden kwam zoontje in het weekend naar mij.
maar sinds augustus gebeurde er een ramp. zoontje gaat dan 10 dagen met Chiro op kamp.
sinds 1 augustus heb ik zoontje niet meer gezien.
op het moment zij we nog gehuwd de scheiding is voor 24/12/2015 .
ik had eerst een bemiddeling kantoor ingeschakeld o mop een deftige manier te scheiden uurde een brief o.
waar mijn vrouw geen reactie op gaf , die stelde voor een advocaat te nemen ,wat ik dan ook deed.
de advocaa, stuurde een brief naar haar , waarin hij voorstelde om op een serene wijze te scheiden .
weer geen reactie .
2 weken later stelt mijn advocaat voor om de procedure in gang te zetten.
nog steeds geen reactie van mevrouw , na 3 weken belt ze mijn advocaat die zegt het is te laat de procedure is in gang gezet. ik haal alle documenten bij het gemeente huis en doe deze binnen .de zaak kwam normaal voor op 28/10/2015 .
op 27/10/20 15 krijg ik een email van mijn advocaat dat de zaak uitgesteld is tot 6/ 01/2016.
hij kreeg bericht van ha ar advocaat , 1 dag voor het proces.maar het ergste moet nog komen ik mag mijn zoon niet meer zien,ik kreeg te horen van haar mag niet van mijn advocaat die zegt school heeft niks te zeggen ik zij ik wil bewijzen zien .kreeg niks te zien .ik denk ik neem contact op met de school directie kan ik hem daar zien ,school directie zegt je mag geen contact hebben met je zoon van de mama . ik naar de politie die zegt school heeft niks te zeggen.
ik wacht mijn zoon op op een plaats waar ik weet dat hij met de fiets voor bij komt na school .
geen zoon te zien, ineens komt mama van de ander kant ik hou haar tegen en vraag waarom mag ik mijn zoon niet zien.
en zeg zonder haar aan te raken ik wil een antwoord.ik versper haar het fietspad en zeg jij gaat niet door.
eerst een antwoord.staat daar een stads wacht die zich wil moeien ik zeg handen thuis .
zij roept bel de politie ik zeg doe maar ik heb haar niet eens aan geraakt
komen er 3 combi aan gereden die agenten pakken mij vast als een gangster en smijten mij tegen de combi en beginnen mij af te tasten .ze smijten mij in de combi en laten mij zitten .ik bel in combi mij advocaat en leg alles uit.
terwijl er buiten 6 flikken bij haar staan wel 30 minuten.
ze heeft geen enkel bewijs van haar advocaat heeft ze mij van iets vals beschuldigt ?
ik mag mijn zoon tot 6 januari niet meer zien is dus een half jaar al.
dat zij mijn zoon achter houd.ik mag hem niet mailen niet sms niks geen enkel contact ik ben ten einde raad .
kan dit allemaal zo maar in Nelgie ?
ik heb op diverse fora gelezen dat vaders aan het korst einde trekken op de rechtbank.
IK LAS OOK over het PAS syndroom leugens die moeder aan kinderen vertellen om pa zwart te maken.
hersenspoelen met andere woorden.
ben bang dat ik mijn kind nooit meer zie .
wie kan mij helpen?