#7 , 29 nov 2015 12:34
Bedankt. Ik ben binnen een aantal weken in Belgie en dan ga ik samenzitten met de bewoners. Ik ga hen vragen om zoveel mogelijk bewijsmateriaal te verzamelen en bij elk probleem mij ook direct een e-mail te sturen zodat ik dit allemaal kan documenteren en een case kan maken. Dit zal natuurlijk tijd vergen.
Dat hij effectief ook drugs dealt of slechts enkel gebruikt (cannabis is niet per se illegaal), dat is verre van bewezen, dit zijn enkel vermoedens van de medebewonders en kan ook overdreven zijn..., al is hij blijkbaar al wel zeer bekend bij het gerecht.
Al deze zaken zijn zeer moeilijk te bewijzen, maar als all bewoners in de blok problemen met hem ondervinden dan vermoed ik dat we wel een kans maken.... Ik zou graag een inspectie doen van het appartement, maar gezien ik dit op voorhand moet laten weten kan hij natuurlijk alles makkelijk op tijd verbergen...
Vreemd is dat hij normaal altijd een week voor het einde van de maand betaald, maar heb nog niets ontvangen deze maand, dat er ook vliegjes door onhygiene uit het appartement komen lijkt het mij dat hij ofwel niet aanwezig is (vakantie?) en etenswaren heeft laten liggen op het appartement, die nu aan het rotten zijn, ofwel is hij eventueel gearresteerd... Zelf kan ik de huurder niet bereiken (neemt nooit de telefoon op).
Zeer lastige situatie...alvast bedankt voor al de nuttige tips.