Passagier bij ongeval bij trein

vpmax
Topic Starter

Passagier bij ongeval bij trein

#1 , 16 dec 2015 22:14

Ik zat dus in de wagen als passagier. Chauffeur was onder invloed maar wist ik îi niet. Toen de chauffeur tussen de gesloten slagbomen slalomde met aanrijden tot gevolg.
Ik werd hier door zeer zwaar gekwetst en nu heeft die MME die besluiten.
Consolidatie met 18 % blijvende persoonlijke ongeschiktheid, blijvende economische ongeschiktheid en blijvende huishoudelijke ongeschiktheid.
Esthetische letsels: 3/7

Maar wat wilt dat nu zeggen? Want ik snap er niet van. En is die 18 procent goed of niet goed?
Graag wat meer info

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 dec 2015 12:08

Dat hangt al van uw huidige toestand, en dat kunnen wij van hieruit niet beoordelen. Spreek er uw arts van.

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 dec 2015 15:39

Dit is toch belangrijk genoeg om een advocaat in te schakelen. Is dat nog niet gebeurd? Hebt u geen rechtsbijstand met uw familiale verzekering?

Reclame

vpmax
Topic Starter

#4 , 17 dec 2015 21:16

Bedankt voor de info maar ik zou gewoon graag weten wat die 18procent betekend? en of dat goed is op niet.
Ja heb advocaat en heb maandag ook afspraak met dokter maar ben beetje ongeduldig is nu al 3 jaar bezig en ben het beu sorry
Mvg

Terug naar “Verkeersongevallen”