#15 , 18 dec 2015 13:16
Doe dat in geen geval (het bedrag in mindering brengen). Dan begaat u een zware inbreuk op uw verplichtingen.
Hou uw telefoongegevens bij en schrijf ASAP een aangetekende brief naar de verhuurder waarin u wijst op de situatie i.v.m de afwezigheid van warm water, het kind (maakt juridisch niet uit maar soit, kan dienen om de spoed in de verf te zetten veronderstel ik), het feit dat hij niet kon bereikt worden ondanks herhaalde pogingen en dat u bijgevolg zelf het nodige heeft laten doen doch meent dat de herstelling/vervanging ten zijnen laste is en hij bijgevolg in bijlage de factuur vindt, met verzoek binnen de 14 dagen te betalen.
Indien hij reageert: herevalueer in functie van het antwoord.
Hoeveel bedraagt de rekening overigens?
Reageert hij niet: stuur een ingebrekestelling en geef nog één week. Trek daarna naar de vrederechter om uw kosten te recupereren en vraag deze desnoods u te machtigen de som in te houden van de huur.
Niet gezegd dat het zal 'pakken' maar lijkt me een begin. Lukt het allemaal niet: laat de oude boiler terughangen bij vertrek.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.