Hey, ik had Een vraag ik Ben Een alleenstaande mama met Een zoontje van 2,5 ik Ben zwanger geraakt met een one night stand ik heb met De Vader van Mijn zoontje de hele zwangerschap en 6 maanden na de geboorte Geen contact gehad tot Mijn zus en haar man tegen mij zeiden zeg het tegen zijn vader dat hij een zoon heeft en daar was Mijn fout hij heeft nadien town Ik het verteld heb 2 maanden niets laten weten tot zijn moeder uit mexico terug kwam hij heeft ook een mexicaanse nationaliteit vanaf die moment heeft hij me proberen te kleineren mij proberen in een depressie te krijgen door te doen alsof hij me graag zag ruzie te maken met mij als Mijn zoon bij mij was zodat Mijn zoon mij als de boze ziet en toen heb ik . Volledige contact verbod gegeven en nu ben ik bang voor erger dat hij Mijn zoon wilt meenemen naar Mexico hij heeft daar een bouwgrond en een restaurant dus er is vluchtrisico nu mijn vraag wat kan ik daar tegen doen zodat hij mij en Mijn zoon met rust laat want hij wil volgend jaar naar mexico verhuizen En ik Ben bang dat hij Mijn zoon wilt ontvoeren Mijn zoon staat op mijn naam en is niet erkend door zijn vader help mij aub Ben ten einde raad
Bezorgde mama