In 2005 kreeg mijn zus het gebruik van de wagen van onze pa, een auto van 2 jaar. alle maar ook alle kosten hiervan werden verder betaald door onze ouders. Voor mijn zus was dit een tweede wagen. Zij deed wel wekelijks de boodschappen mee voor mijn ouders als zij de hare deed, en ook wekelijks de poets waarvoor zij betazld werd. Mijn vader is nu al een tijdje overleden, en de wagen werd ( dacht ik ) op naam van mijn moeder gezet. Ik mag niet teveel weten van wat er bedisseld wordt. Nu heeft mijn zuster een nieuwe wagen aangeschaft en heeft de auto van onze pa, kunnen inleveren. Ik mocht me nooit verzetten over het feit dat zij de auto had waarvoor zij niets moest betalen en nu heeft zij nog eens het voordeel dat zij op haar nieuwe auto een recyclagepremie + overname van de wagen heeft kunnen regelen. Dit zijn toch al wel mooie cado's niet die zij al jaren ontvangt.
Dus mijn vraag is... Kan dit ooit worden verrekend tijdens regeling van nalatenschap als mijn moeder zou komen te overlijden? Het gaat me nu al meer over het feit dat zij voor iedere scheet extras krijgt die mijn gezin niet krijgt. Terwijl zij net de " begoede" zus is en wij iedere cent moeten omdraaien. Huwelijksverjaardagen krijgt zij geld, wij niets, nieuwjaar krijgt zij het dubbele van ons. Haar kinderen hetzelfde. Mijn auto was pert totale en ik vroeg om even die auto te gebruiken tot ik een andere had en wat kon sparen en mijn zus er dus nog eentje heeft en zij en haar man op pensioen zijn, en ik moest maar gaan lenen om direct een andere te kunnen kopen kreeg ik als antwoord.