Is dat bedrag volledig afbetaalt? is daar een contract van gemaakt? Leeft je opa nog?Update: tijdens het bouwen heb ik geld van mijn opa mogen lenen. Dit mochten we van hem op het gemak terugbetalen tenzij hij eerder zou sterven. Dat geld was dus voor ons maar het was wel mijn opa en het juiste bedrag weet ik niet meer maar het was toch aanzienlijk
Ja hij heeft een hospitalisatieverzekering bij DKV voor hem, mezelf en de kinderenenkele bijkomende vragen (die voor anderen interessant kan zijn om bijkomende antwoorden te geven):
- heeft je partner een groepsverzekering (pensioensparen via zijn werkgever)
Neen- heeft je partner ooit via mail verklaard dat jullie samen ervoor gekozen hebben dat je thuis bleef voor de kinderen?
Goede vraag. Het is een recent huis op een grond van 16 are. Open bebouwing, volledig afgewerkt...- wat zou de huidige waarde van de woning zijn?
Hij is arbeider dus zijn loon varieert telkens. Voor november was dit 2642 euro- wat is zijn netto-inkomen?
Neen hij is helaas ervoor al gestorven en er is niets van opgemaakt. Het was een persoonlijke lening in goed vertrouwenIs dat bedrag volledig afbetaalt? is daar een contract van gemaakt? Leeft je opa nog?Update: tijdens het bouwen heb ik geld van mijn opa mogen lenen. Dit mochten we van hem op het gemak terugbetalen tenzij hij eerder zou sterven. Dat geld was dus voor ons maar het was wel mijn opa en het juiste bedrag weet ik niet meer maar het was toch aanzienlijk
We hadden inderdaad beter een en ander op papier gezet maar destijds waren we nog jong en leek alles perfect!Uw echtgenoot neemt zijn wensen voor werkelijkheid maar het is een feit dat u één en ander best op papier had gezet.
...
Wat u m.i. best doet is ten eerste kalm blijven en de schok laten wegtrekken, ook een advocaat of notaris bezoeken los van uw man om daar uw positie te onderzoeken en vooral: solliciteren en werk zoeken. Indien u een inkomen heeft staat u reeds een stuk sterker. Een deel van de opbrengst van de verkoop van het huis kan u dan opzij zetten om zelf iets te kopen, ofwel voorlopig te huren. Tracht voor zover mogelijk de vrede wat te bewaren, minstens totdat u werk hebt en uw positie heeft kunnen bepalen. Maar wees realistisch en denk aan uzelf, u heeft reeds gegeven de afgelopen 8 jaar.