Hallo,
Ik ben op mijn 19 naar Engeland verhuisd om daar bij THE love of My life te gaan wonen. Hij kon niet naar hier komen omdat hij toen een dochter van 2,5 jaar had.
Negen jaar en twee kindjes later waren zijn constante leugens en bedriegen te veel geworden.Dus ik ben terug in België komen wonen met mijn/onze twee kindjes.
We hebben toen besloten gewoon onderling het contact en alimentatie te regelen.Nu wonen we al drie jaar in België en betaald hij als hij zint heeft of na vele boze berichten van mijn kant.
Om eerlijk te zijn handel ik ook niet correct, na 3 jaar worstelen om hem ons financieel te doen steunen ben ik het beu en heb ik contact met de kinderen gestopt. ( elke week face time en hij kwam 1x per jaar op bezoek hier).
Ondertussen heeft hij zijn zwangere vriendin van 2,5 jaar weer verschillende keren bedrogen en belogen, daar is hij dus ook buitengezet.
Nu is mijn vraag.... Kan ik eisen dat hij zich psychisch laat testen als pathologische leugenaar voor ik hem contact met de kinderen geef? Ik ben bezorgd dat als ik via gerecht ga dat hij contact zal krijgen met de kinderen en hen mag meenemen naar engeland. Naar dat hij over alles liegt ( is er melk in je koffie tot is de huur betaald) weet ik dus niet waar of wat er met de kinderen gebeurt daar. En of hij ze wel zal terugbrengen.
Hij is echt geen voorbeeld voor de kinderen. Vind dat hij helemaal niets verkeerd doet. Zijn oudste dochter wil hem niet meer zien, onze kinderen werden verteld dat papa binnenkort in België komt wonen (ik mag dat nu uitleggen dat dat leugens waren), en zijn vierde kind zal zijn vader niet kennen....
Help iemand aub?