Wat heb je hier al tegen ondernomen? Uw schoonbroer steelt hier van het bedrijf als ik het goed begrijp? Zou je hier geen aangifte van doen bij de politie?Mijn schoonbroer plundert de zakelijke rekening leeg elke keer zonder verantwoording.
Neen eigenlijk nog niets en hebben graag dat het eerst uitgepraat word alvorens zware maatregelen te nemen.Wat heb je hier al tegen ondernomen? Uw schoonbroer steelt hier van het bedrijf als ik het goed begrijp? Zou je hier geen aangifte van doen bij de politie?Mijn schoonbroer plundert de zakelijke rekening leeg elke keer zonder verantwoording.
Ik kan wel een algemene vergadering bij roepen maar weet zeker dat ze niet komen opdagen.Dit is toch geen probleem !
Je roept een bijzondere algemene vergadering samen en u en je man hebben 66% van de aandelen, je stelt aan je schoonbroer voor om hij jullie aandelen te kopen, wil hij dit niet, geen probleem je zeg dan dat je de zaak stopzet, neem een boekhouder onder de armen zodat je een vereffening kan doen, en de zaak kan onmiddellijk stop gezet worden, je moet niet wachten tot wanneer de vereffening gesloten is om de zaak stil te zetten..
Daar zullen jullie alle drie zich toch strafrechtelijk moeten voor verantwoorden wat zeker jullie beperkte aansprakelijkheid erdoor zal teniet gedaan worden.Ik wil er best wel uit maar er zitten ook wat schulden in het bedrijf, waaronder producten die nog geleverd moeten worden waar de mensen al wel voor betaald hebben, hoe zit het daar mee?
Dan ben ik uitgepraat, hier, vrees ikNeen, mijn man wilt niet dat zijn broer er uit gaat uiteraard.
met u 33% kan u nooit de rekening van de bvba blokkeren, je kan wel klacht indienen dat er bepaalde zaken in de bvba niet wettelijk gaat.Is het niet handig de rekening te blokkeren en de privé rekeningen?