Het is niet de eerste keer dat er serieus wordt gediscussieerd over huisvredebreuk. Ik volg het forum al een tweetal jaar en in die twee jaar zijn er al verschillende topics geweest.
In enkele van die topics heeft de huurder effectief het advies opgevolgd om naar de politie te gaan en telkens werden die huurders teruggefloten.
Denk maar terug aan het appartement dat leegstond en de verhuurder was al begonnen met de verbouwing of het topic dat nu aan het lopen is met de jongen die studeert en waarbij de verhuurder met geweld en getuigen heeft binnengedrongen. Die jongen werd zelf uitgelachen door de politie.
Voor dat we verder gaan op dit verhaal, laat TS eerst eens wat meer uitleg geven over de situatie waarin het zich afspeelt.
Ik maak er iets onschuldig uit op en sommige maken er belaging van. Ik denk dat TS niet meer durft antwoorden omdat de realiteit niet strookt met hetgeen dat er van gemaakt wordt op het forum.
Indien TS de raad opvolgt die op het forum gegeven is, en de politie lacht TS effectief uit. Dan zijn er simpelweg zaken achtergehouden of weten we het volledige verhaal niet. Als mijn dochter op haar bed lag, en opeens staat er een wildvreemde naast haar om te vragen wat ze daar doet, dan is dit huisvredebreuk en als ik erop kom mogen ze die persoon wegvoeren op een brancard.
Als TS met dit verhaal dat ze hier neerschrijft naar de politie gaat, dan nemen ze dit heel serieus en zullen ze haar nooit of te nimmer uitlachen.
Met alle respect, maar als jij het effectief normaal vind dat die verhuurder opeens naast haar staat, dan ben je dit forum niet waardig.