Ik post dit hier, omdat ik niet meteen kan bepalen of dit beter bij Huren aldan bij een van de medische categorieën behoort.
Na het volgen van dit topic (en 1 post van mijzelf), heb ik besloten om zelf een topic aan te maken:
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 38&t=69540
Tot eind augustus huurden mijn vrouw en ik een woonst.
Deze woonst zat vol van de schimmel.
Deze schimmel is er gekomen door nalatigheid van de eigenaar, en het proberen te behandelen was voor ons dweilen met de kraan open (omdat de oorzaak niet aangepakt werd).
We hebben nadien een rechtszaak gehad tegenover de eigenaar, en op dit punt hebben we gelijk gekregen (de oorzaak van dit probleem + de gevolgen: de schimmel zijn integraal de fout van de eigenaar).
Nu zit er al tijden een vraag in m'n hoofd, en dankzij dat topic zal ik er toch verder mee gaan.
Dit jaar is mijn vrouw zwanger geweest.
Op het einde van de zwangerschap zijn er veel complicaties geweest, en deze zullen als gevolg hebben dat mijn zoon voor de rest van z'n leven gehandicapt zal zijn (helaas).
Nu heb ik een vermoeden dan deze complicaties te linken zijn aan de schimmel.
Wij moesten ons iedere dag wassen in een beschimmelde badkamer, met GEEN mogelijkheid tot verluchten (ik ga er niet dieper op in, daar dit al voor de rechtbank gewonnen is).
Is er een mogelijkheid om te laten onderzoeken of deze complicaties iets te maken zouden hebben met de beschimmelde woonst?