Mijn zieke kind

Elisabeta de Haas
Topic Starter

Mijn zieke kind

#1 , 27 jan 2016 20:27

Beste

Mijn naam is Elisabeta , ik ben 49 jaar, en ik heb een kind wat zou in mai 19 jaar worden .Na 16 jaar bleek dat ze psihich gestoord is en dat zou en vorm van paranoya hebben .Ze woont niet langer in mijn thuis en ze haat me .(ik maakte wel fouten ) .Nu heeft een vriendje van 22 jaar ook ziek .Zijn soms ruzie aan maken , ze heeft alleen 200/mand kindergeld nog ., ze is niet geslagd met haar schoel zo 3 jaar lang ( .,dus niet afgemaakt ) .Ze luister niet naar me of iemand anders , ( ze heeft een IQ van 82 , ) , dus geen job en een onzekere toekomst .

Ik ben erg bezorgd voor .Ik heb haar niet gezin en niet gesproken in de laaste 3,4 maanden .

Excuzeer voor mijn taalfouten , ik kom uit Roemenië hier 10 jaar geleden , ik werk als verzorgende .

Dank uw

Groeten

Elisabeta de Haas

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 27 jan 2016 21:34

Wat is uw vraag?

Drone

#3 , 27 jan 2016 21:35

en uw juridische vraag is?

zolang zij geen gevaar vormt voor zichzelf of een ander, is er weinig tot niks dat u kan doen, uw kind is meerderjarig en vrij om te gaan en staan waar zij wilt.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 jan 2016 22:14

Ga eens praten met een CAW uit uw geburen (www.caw.be)
Of met de sociale dienst van het OCMW.
Beiden zijn organisaties die ofwel kunnen helpen ofwel doorverwijzen naar de juiste diensten.

Terug naar “Echtscheiding”