Meedelen aan wie?Men (jefke007) zegt op dit Forum dat een ambtenaar zijn diploma en profielvereisten niet moet meedelen ?!
Als je niet specifieert aan wie hij dit moet meedelen, kan niemand hier iets over zeggen. Een ambtenaar zal weldegelijk zijn diploma moeten meedelen als hij voor een andere functie wil solliciteren, zou ik zo denken. Maar als ik om een andere identitietiskaart ga en ik vraag aan de loketbediende (= ambtenaar): "Wat voor diploma heb jij eigenlijk?", dan heb ik zo'n flauw vermoeden dat ze mij dit NIET moet vertellen.Dit lijkt mij onjuist en bijna ondenkbaar.
En Jef heeft gelijk. Enkel zijn aanstelling moet hij tonen indien u daarom vraagt. Dat is een kaartje met een foto op. Al de rest is cafépraat.Men (jefke007) zegt op dit Forum dat een ambtenaar zijn diploma en profielvereisten niet moet meedelen ?!
Ja, en dat zal de instantie die deze personen aanwerft, wel controleren. Het is niet aan de gecontroleerde om te gaan uitmaken of de controleur nu al dan niet genoeg opgeleid is om de controle uit te voeren. Het zou nogal mooi worden, dan...Wat men wel mag verwachten is dat iemand degelijk is opgeleid om bepaalde controles te uit te voeren.
Dit is totale onzin, ik heb zeer veel controles in mijn loopbaan gehad en er is maar één maal dat een controleur me zijn opleiding zei en dan kwam het omdat ik hem vroeg wat nu de vereisten waren voor aan geworven te worden omdat een kleinkind dan op dit ogenblik op de hogeschool zat voor boekhouding.Men (jefke007) zegt op dit Forum dat een ambtenaar zijn diploma en profielvereisten niet moet meedelen ?!
Dit lijkt mij onjuist en bijna ondenkbaar. Wie kan hier correct op antwoorden ?