GSM gemanipuleerd door politie?!

anneleen70
Topic Starter

GSM gemanipuleerd door politie?!

#1 , 29 jan 2016 20:16

Een paar weken geleden was ik onderweg en deed mijn GSM (met handsfree kit) plots heel raar. Het volgende moment stelde ik vast dat al mijn sms'en en foto's waren gewist. De ICT afdeling op het werk kon hiervoor geen verklaring geven, mijn contactpersonen waren vb nog wel intact. De GSM had zich ook niet hersteld naar de fabrieksinstellingen. Het bleef een mysterie.
Tot ik ineens een boete in de bus kreeg voor GSM in de hand achter het stuur. Het begon me te dagen. Het exacte tijdstip waarop deze overtreding werd vastgesteld, is het tijdstip dat bovenstaande data in mijn GSM gewist werden...!
Wat me nu dus enorm intrigeert!!! De politie heeft hier duidelijk apparatuur gebruikt en niet enkel 'het zien van met het blote oog'...Wie heeft er al eens van gehoord? Wat is hier juist gebeurd?
Bedankt voor alle reacties!!!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 29 jan 2016 20:21

zeker dat die boete correct was en effectief van de politie komt?

Politie zal zoiets nooit doen (zou een gigantisch misdrijf zijn en ik zie niet in welk nut ze zouden hebben om dat te doen bij jou), ik zou eerder denken aan een slimme hacker die in je gegevens snuistert om geld te scammen.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 jan 2016 20:32

Of dat de CCU naast de weg gaat staan men hun apparatuur om uw GSM te ontregelen.
Idd bel eens naar die politiedienst via telefoonummer via 1207.

Reclame

Terug naar “Andere”