En daar gaan we weer,Ik vraag me af, waarom je zo doet tegen mensen die u willen helpen. Ga anders eens je eerste 6 vragen herlezen in je openingspost.
Wat je nu doet, hebben ze ook een werkwoord voor uitgevonden : trollen.
Dank je wel, stop er AUB mee.Ik blijf niet herhalen. Je hebt al veel meer antwoorden gekregen dan nodig.
AMEN
I'm sorry maar ik kan niet aannemen dat u niet in staat bent te bevatten dat indien er in de wet geen termijn staat, zoals u nu reeds door een paar posters waaronder ikzelf werd uitgelegd, dat exact dat betekent en het enige wat u heeft om op terug te vallen het gebruik en een 'redelijke' termijn is. Wat 'redelijk' is, daar valt over te discussiëren en daarover verschillen de opvattingen.Beste advo-immo,
Dank je wel voor je medeleven en bezorgdheid.
Sorry dat ik verward overkom, blijkbaar is dat terug te brengen naar mijn deterministisch waanbeeld.
kan u even u antwoord op de vraag verduidelijken,
Veronderstel, op datum X zijn alle benodigde opnames gedaan.
Hoelang heeft de verhuurder om mij de rekening te bezorgen?
X + 6 maanden?
X + 1 jaar
X + 1.5 jaar (bambi)
X + 5 jaar (Ronaldo)
X + oneindig (mava105)
Beste,I'm sorry maar ik kan niet aannemen dat u niet in staat bent te bevatten dat indien er in de wet geen termijn staat, zoals u nu reeds door een paar posters waaronder ikzelf werd uitgelegd, dat exact dat betekent en het enige wat u heeft om op terug te vallen het gebruik en een 'redelijke' termijn is. Wat 'redelijk' is, daar valt over te discussiëren en daarover verschillen de opvattingen.Beste advo-immo,
Dank je wel voor je medeleven en bezorgdheid.
Sorry dat ik verward overkom, blijkbaar is dat terug te brengen naar mijn deterministisch waanbeeld.
kan u even u antwoord op de vraag verduidelijken,
Veronderstel, op datum X zijn alle benodigde opnames gedaan.
Hoelang heeft de verhuurder om mij de rekening te bezorgen?
X + 6 maanden?
X + 1 jaar
X + 1.5 jaar (bambi)
X + 5 jaar (Ronaldo)
X + oneindig (mava105)
U komt niet verward over, u komt -en dit is niet beledigend bedoeld- autistisch over.
Tjonge, dan staan me nog heel wat geestelijke ziektes te verwachten.Niet aantrekken, dit is nog niks, de forumgebruikers die antwoorden op uw bericht zijn de toffe mensen van het forum.
Wacht maar tot de slechteriken wakker worden.