Hallo
Tot nu toe (5 jaar) heeft ex steeds gereageerd op mails ivm indexering en buitengewone kosten.
Nu beweert hij plots dat dit per aangetekend schrijven moet en hij heeft gezegd dat hij verder weigert nog mails te lezen. Ik heb hem vorige maand de buitengewone kostenrekening gemaild met ook vermelding van indexering en daarop reageerde hij dat het enkele dagen te vroeg was - moest de 15e verstuurd worden maar ik stuurde de 13e (moet tegen 31e betalen).
Nu heeft hij dus niet betaald. Noch de index van nu 2 maanden noch de buitengewone kosten die hoog oplopen door medische kosten van een vd kinderen. Ik stuurde een aangetekend schrijven maar daarover zei hij dat het vaag was en dat hij het dus verwerpt - terwijl hij zeker wel wist wat de kosten waren want hij had geantwoord op mijn eerste mail.
Mijn vraag
Een tweede ingebrekestelling sturen?
Moet ik in de toekomst nu écht telkens een aangetekende brief sturen? Wordt mail niet aanvaard als "officieel" communicatiemiddel?
Ik kan toch niet telkens een aangetekende sturen ook niet als ik iets over de kinderen moet mededelen... iets tegen hem zeggen kan niet want hij weigert aan de deur te komen...
Zucht...
Iemand die uitsluitsel kan geven?
Bedankt