5 jaar geleden ben ik bij mijn ex vertrokken nadat ze mij vals beschuldigd had van misbruik van mijn eigen dochter . Na een juridisch gevecht van 2,5 jaar betreffende het ouderlijk recht t.o. mijn kinderen , ben ik dan eindelijk gescheiden . Verleden jaar werd ons huis verkocht , waar mijn ex al die tijd met de kinderen heeft gewoond . Ik heb van begin af de lening vh huis helemaal zelf afbetaald omdat mijn ex dat niet van plan was , en zo was ik toch zeker dat mijn kinderen onderdak hadden .
nu , 5 jaar later moet alles verdeeld worden . Hoewel de notaris een huurwaarde van 800€ per maand had geschat indien het pand zou verhuurd worden , en ik al de lopende leningen zelf heb afgelost , weigert mijn ex daar iets van terug te betalen . De rechtbank in eerste aanleg had 4 jaar geleden een uitspraak gedaan dat mijn ex geen recht had op enige vorm van onderhoudsgeld , maar haar advocaat ziet dat enigzins anders . Hij vindt dat de aflossingen vd leningen onderhoudsgelden in natura zijn . En indien er toch iets moet terugbetaald worden kan dat pas van het moment dat we effectief gescheiden waren en niet rekenend van de dag dat ik op mijn nieuw adres was ingeschreven ..
waar heb ik eigenlijk recht op ?