digitaal verzenden aangifte nalatenschap

LOUPE
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

digitaal verzenden aangifte nalatenschap

#1 , 06 mar 2016 13:27

Wie heeft hier ervaring mee. Krijg constant foutmeldingen bij verzending. Tot op heden er nog niet in geslaagd om ook maar één digitale verzending uit te voeren. Ofwel foutmelding op emailadres, bestand te zwaar ???? Selectie bestanden een ramp.
Wie heeft hiermee ervaring? Wie kan mij helpen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Karanog

#2 , 06 mar 2016 14:13

Het gaat toch over
https://belastingen.fenb.be/vfp-portal- ... tml#/q/top - indienen aangifte nalatenschap ?

Een half jaar geleden gebruikt, met succes, want het aanslagbiljet volgde zo'n 3 maanden later ...
Is ondertussen wel gewijzigd, zie ik, want "Gelieve aan te duiden welke bijlage de aangifte betreft." was er toen nog niet.
De bijlage was toen een kleine 1,5 MB.

Welke foutmeldingen krijg je precies?
Ik heb hier even een bijlage toevoegen gedaan (bestand van 1.5 MB) en dat lijkt mij toch te werken (aangifte verzenden heb ik uiteraard niet geklikt :wink: )

wolf2

#3 , 06 mar 2016 19:15

Mensen bij wie dit niet lukt proberen meestal te zware bestanden door te sturen. Ik zou me beperken tot 5 MB per bijlage. Als U het dossiernummer kent (0200.....) en U vult het in, dan komt uw aangifte rechtstreeks aan bij de dossierbehandelaar er van.

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”