vandalisme

Rebecca78
Topic Starter

vandalisme

#1 , 06 mar 2016 21:12

Een aantal keren heb ik hier al te maken gehad met vandalisme. Paal afgebroken, autoband kapot. Het laatste vandalisme is dat de afboordplaten aan de straat afgebroken zijn. Ik heb sterke vermoedens van de dader maar geen bewijzen. Moet de politie ter plaatse komen om die vaststelling te doen? Moeten zij een proces verbaal opstellen hiervan? Ik dacht camera's te plaatsen maar heb het nog niet gedaan wegens de kosten. Kan iemand mij een goede camera aanbevelen (via privébericht want waarschijnlijk zul je hier geen merken mogen geven). dank

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 06 mar 2016 21:53

Welke camera de beste is, is ook niet echt een juridische vraag.

Rebecca78
Topic Starter

#3 , 06 mar 2016 22:26

Heb ook een andere vraag gesteld. Misschien is er toch iemand die wel daarop wil antwoorden en er ervaring mee heeft.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 06 mar 2016 22:30

Aangifte doen bij politie inzake de beschadiging ( politierechtbank) of vernieling (correctionele rechtbank) van stedelijke of landelijke afsluitingen is er een PV met vaststellingen nodig.
U kan daar perfect de persoon vermelden die u verdenkt.. PV zal wel tegen onbekenden zijn of politie moet voldoende indiciën hebben.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”