maximale afstand tussen woning en school bij co-ouderschap

Daffie
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

maximale afstand tussen woning en school bij co-ouderschap

#1 , 09 mar 2016 20:30

Ik heb hier hetzelfde probleem maar dan omgekeerd.
De papa heeft hier ook beslist om 45 min van school te gaan wonen met zijn nieuwe vriendin. Dat ze een kindje verwachten in juni en pas in september gaan samenwonen doet niet echt iets ter zake denk ik.
De regeling is hier dat de dinsdagavond en de donderdagavond zoontje door de papa van school gehaald wordt en dus de woendagmorgen en vrijdagmorgen door de papa naar school gebracht wordt.
De verhuis heeft de papa niet met mij overlegd en mij gewoon voor het voldongen feit gesteld.
Mijn zoontje is nog maar 3 jaar geweest in november.
IK persoonlijk zit ermee in dat minimum 45 min in de auto enkele rit teveel is voor zoontje,zeker ook thuiskomen in de drukje van een baby+een peuter en dan zoontje er nog bij...
De papa wil de regeling niet echt aanpassen en vindt het doodnormaal dat zoontje dan maar op en af moet. ik zou liever hebben dat zoontje id schoolweken de dinsdag ook bij mij is, in de vakantie heb ik geen probleem met de dinsdag erbij want dan zorgen de grootouder ervoor (staan ih onderwijs)
Alles is via EOT geregeld bij ons maar ik vrees ook dat ik niets aan de situatie kan doen, buiten het uitzitten

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding