hallo,
oke ik heb een vraag waar ik al lang mee zit maar nog geen antwoord op heb.
Heel kort,
ik ben thuis weg gegaan in April 2014 ( ik woonde bij mijn vader en stiefmoeder en was net 18jaar). tot maart 2014 heeft mijn vader mij €50,- zakgeld maandelijks gestort. nadat ik thuis ben weg gegaan heb ik tot 31juni 2015 schoolgaande student geweest. er is mij nooit (zowel mama's als papa's kant) alimentatie geld betaald geweest. Wel heb ik maandelijks kinderbijslag mogen ontvangen. ik heb nooit alimentatie opgevraagd bij mijn vader omdat wij geen contact meer hadden. Mijn moeder leefde van het OCMW en mentaal was ik zwak en zat ik in een depressie. ik heb nooit geen kracht gehad om een advocaat in te schakelen om al dit in orde te krijgen. nu zou ik deze langs beide kanten willen terugvorderen. is dat mogelijk ? over hoeveel geld spreken we dan . dus ik ben 15 maanden student geweest zonder alimentatie te krijgen in totaal. ik heb al mijn kosten in verband met school( schoolboeken, inschrijving,uitstappen) buiten mijn schoolreis ( heeft mijn mama betaald) zelf betaald. ik weet niet of dat laatste een rol speelt.
reeds bedankt voor de moeite en tijd!
Estelle