Er is een vonnis uitgesproken i.v.m. het betalen van de buitengewone kosten op 7 dec. 2015 . Dit vonnis heb ik nu laten betekenen en de beroepstermijn is afgelopen . Ik houd mij strikt aan het vonnis maar er zijn weer onenigheden tussen mijn ex en mij. Bv. Er staat geschreven dat ik alleen facturen van een opgemaakte lijst van de school de helft van moet betalen die ik dus ook betaald heb maar nu gaat zij gewoon naar de winkel en koopt bv. vulpen en vullingen of printerinkt en zo van die zaken . Ook zoals loopschoenen voor sport beweerd zij dat ik die moet betalen voor voetbal .Maar daar heb je enkel voetbalschoenen of kunstgrasschoenen voor nodig . Zo kan zij wel eender welk kopen. Abonnement voor bibliotheek zou ik ook de helft van moeten betalen maar dat staat ook niet in het vonnis .
Nu wil zij een officieel document opmaken dat wij beiden zouden ondertekenen met wijzigingen van het bestaande vonnis . Kan zij dit zomaar want als ik niet akkoord ga met het betalen van de bijzondere kosten die zij door stuurt ook al staat het niet vermeld in het vonnis gaat zij weeral naar de rechtbank .
Graag u mening , bedankt alvast