#4 , 29 mar 2016 11:55
De uitspraak is gebeurt in de rechtbank van eerste aanleg Antwerpen, afdeling Mechelen . dochter wilt misschien wel contact , maar aangezien de papa in Nederland woont en in het verleden niet vies was van misdrijven te plegen heb ik bang dat hij ze eens over de grens , wel eens zou kunnen ontvoeren . nog even zeggen dat hij wel gewoon de vader is en dat wij 10 jaar hebben samengewoond , in die jaren was er veel huiselijk geweld , tal van verhuizingen, brandstichtingen , faillissementen, fraude ,..... Het contact met de dochter heeft op een week tijd al zodanig vorm genomen dat hij ze vraagt om de trein te nemen tot bepaalde plaats en hij haar daar wilt oppikken ook tal van beloftes over geld en GSM .... Heeft hij in verleden ook al beloofd maar nooit iets ontvangen . zelfs alimentatie krijg ik al van 2012 via Davo , en de schulden die hij in België heeft gemaakt ben ik na 5 jaar nog steeds aan het afbetalen, om van hem weg te kunnen gaan heb ik met de 3 kids in een vluchthuis gezeten.... Beetje schets van hoe erg situatie is geweest .