Onderhoudsgeld kinderen

cocohilde
Topic Starter

Onderhoudsgeld kinderen

#1 , 01 apr 2016 08:07

Als startende zelfstandige heb ik nog maar half jaar gewerkt. Nu moet ik onderhoudsgeld betalen op basis van een geschat maandelijks inkomen dat buiten elke verhouding is. Het is zelfs de doodsteek voor mijn zelfstandige activiteit, daar ik zo krap kom te zitten en geen enkele investering kan doen. Wat moet ik doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Adriana

#2 , 01 apr 2016 14:27

Als startende zelfstandige heb ik nog maar half jaar gewerkt. Nu moet ik onderhoudsgeld betalen op basis van een geschat maandelijks inkomen dat buiten elke verhouding is. Het is zelfs de doodsteek voor mijn zelfstandige activiteit, daar ik zo krap kom te zitten en geen enkele investering kan doen. Wat moet ik doen?

Wie heeft jouw maandelijks inkomen geschat?
Is er een vonnis?

Als er al een vonnis is, dan moet je terug naar de Familierechtbank, met bewijzen dat de geschatte inkomen buiten elke verhouding is en een aanpassing van de alimentatie vragen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”