Kan men tijdens het beraad hof van beroep nog belangrijke en doorslaggevende argumenten aanvoeren die niet aan bod zijn gekomen in de procedure en/of pleidooien en nu zeer waarschijnlijk als zogenaamde onwetendheid van de Voorzitter de onderliggende reden zullen vormen van een onrechtmatig arrest?.
De voorzitter van het Hof moet zijn arrest toch motiveren maar aangezien hij in dit geval zogezegd onvoldoende weet heeft van bepaalde feiten omdat mijn advocate ze niet in haar conclusie heeft willen opnemen? moet hij hierover dan natuurlijk ook geen motivatie geven!
Naar alle waarschijnlijkheid zullen deze argumenten zelfs niet meer worden aanvaard -omwille van "te laat" Wat kan ik dan uiteindelijk nog doen om mijn geschonden rechten te laten herstellen?
Ik vraag het me af?
En gaat het er op de Hoge raad van Justitie wel eerlijk aan toe??? Of is die even corrupt als bijvoorbeeld ook de stafhouder?
Kan ik mij nog burgerlijke partij stellen , aangezien er toch bouwmisdrijven werden gepleegd , maar die werden vroeger door het Parket
naar de burgerlijke rechtbank verwezen voor behandeling? Met alle schade voor mij in een compleet partijdig gevoerde procedure!
Welke advocaat wil mijn rechten EERLIJK VERDEDIGEN tegen mijn tegenpartij de corrupte advocaat/burgemeester van mijn gemeente M.??!!
Of buigen ALLE ADVOCATEN voor POLITIEKE MACHT zelfs TEN NADELE van hun CLIËNT waardoor de aangeboden rekeningen wel ZONDER PROTEST MOETEN WORDEN BETAALD.
Indien er iemand op dit forum wil aantonen dat hij/zij NIET ZO IS dan mag HIJ/ZIJ mij altijd een bericht sturen. Ik ben benieuwd of ik een reactie van iemand zal ontvangen.