Laster en eerroof

demonen
Topic Starter

Laster en eerroof

#1 , 07 apr 2016 22:46

Wat moet ik doen na 2 valse beschuldigingen (bij politie en Wit-Gele Kruis) door mijn neefje (junkie) dat ik mijn dementerende inwonende moeder sla en mishandel en na onderzoek volledig vrijuit ga!!
Ik heb nooit een advokaat nodig gehad en weet zelfs niet hoe en waar ik eentje moet kiezen en of ik daar iets mee ga opschieten. Die kerel is onvermogend en een beetje achterlijk. De politie lacht met die kerel maar ik ben wel erg gekrengd in mijn eer!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 apr 2016 22:52

U kan aangifte doen bij de politie indien uit het onderzoek blijkt dat u buiten vervolging bent gesteld door het parket maakt dit zeker een kans.
Seponering is iets anders wil enkel zeggen dat parket geen opportuniteit ziet om te vervolgen ( geen of te weinig bewijzen) en voor een rechtbank te brengen.

Na uw klacht wordt de neef terug verhoord door de politie. U kan ineens mededelen dat u op geen enkele wijze meer wil lastig gevallen worden door hem of zijn uitlatingen en hij u moet gerust laten.

Dan weet hij ineens hoe laat het is.

Avelivloms

#3 , 27 apr 2016 22:46

Demonen, klacht neerleggen voor lasterlijke aangifte. Dat kunt ge zelf, zonder advocaat.
Zijt gij de man die op politics kapt op de ambtenaren ?

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”