Verhoor winkeldiefstal

sloeberken

Re: Verhoor winkeldiefstal

#16 , 26 apr 2016 18:47

Anon daarvoor moet je moed hebben om u fouten toe te geven, ik hoop dat de rechter dit ook zal inzien.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#17 , 26 apr 2016 19:51

anon, ik vertel je enkel hoe een rechter zou kunnen redeneren als je zou getuigen dat je niet meer zou gestolen hebben als ze je vanaf de eerste keer zouden hebben geklist. Zelfs enkel op basis van herhaalde diefstallen zou men kunnen oordelen dat je een "mijn-en-dijn"probleem hebt. Dus geen oordeel van mij, maar een mogelijke denkpiste van een rechter. Hou er dus misschien rekening mee dat dit zou kunnen gebeuren....

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 26 apr 2016 19:51

ik ben tenslotte niet zo'n ontspoorde, leugenachtige crimineel als ik hier word geacht.
Dit heeft niemand hier beweert. Er werd u enkel op gewezen dat uw redenering dat men u beter bij het eerste misdrijf reeds had moeten berispen, en dat u er dan wel mee zou gestopt zijn, een totaal verkeerde denkwijze was. Niemand hier zal u een "crimineel" noemen omdat je enkele keren een fles drank gestolen hebt. Er is ook niemand die u beschuldigd heeft van liegen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”