#3 , 29 apr 2016 12:00
Het gaat hier over een gediagnosticeerde aandoening. Hij heeft hiervoor een half jaar in enkele psychiatrische instellingen gezeten. Hier heb ik zelf niet echt iets op papier, buiten misschien enkele mails en vrienden die hem toen hebben bezocht.
Reden ontslag is bijvoorbeeld ongepaste en seksuele relaties met verschillende collega's (weet dat dit bij 2 werkgevers de reden was), heb daar natuurlijk niets van op papier.
Hij kijkt met moeite om naar onze zoon. Heeft al paar keer een weekend afgezegd, waardoor hij hem dus lange tijd niet zag. Ook geen telefoontje, mailtje met de vraag hoe het gaat.
Reden was bijvoorbeeld heb geen geld om eten te kopen...? Het is de moeite niet voor die 2 dagen...
Deze plotse verandering is volgens mij te wijten dat hij met zijn nieuwe vriendin een huis wilt kopen, maar ik denk dat hij geen lening kan krijgen omdat zijn kosten te hoog zijn (2 kinderen alimentatie en kosten (nog een zoon van relatie voor mij), lening lopen van een dure wagen die in zijn garage staat omdat hij deze om zeep heeft geholpen en de kosten niet kan betalen, heeft schulden bij belastingen en moet dikke 600 euro afbetalen per maand.
Hij werkt heel lange dagen... Tot 20u of zelfs veel later... Dus wie vangt hem dan op? En wat is de zin dan van verblijscoouderschap als hij dan bij oppas, stiefmoeder, oma moet verblijven... Terwijl hij evengoed bij de mama kan zijn...
Dus bij verblijscoouderschap valt de alimentatiekosten weg voor de bank ivm aanvraag lening.
Ik zie hem zelfs nog vragen of ik niet op hem wil letten in zijn week.... Ik ga natuurlijk toegeven, en dat weet hij...
Ik heb nochtans vernomen dat hij enkel een aanpassing kan aanvragen van de akte indien er zich een ingrijpende onvoorziene verandering voordoet...
Hij is onverantwoord... Hij heeft bijvoorbeeld onze zoon (toen nog maar een dik jaar) alleen thuis gelaten met zijn halfbroer van 7jaar. Hij moest even boodschappen doen...?
Het liegen... Hoe kan je dit aantonen... Hij verzint vanalles en manipuleert iedereen rond hem om het beste voordeel eruit te halen. Heb hier 1000 voorbeelden van.
En betreffende de kosten doe ik reeds (per mail dan wel).
Krijg geen reacties op deze mails.
Volgens mij omdat hij het niet kan door al zijn schulden... Heb ook al voorgesteld om te bespreken om bijvoorbeeld in schijven te betalen indien hij het financieel moeilijk heeft... Ook geen reactie.