vrijheid onder voorwaarden

djman
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

vrijheid onder voorwaarden

#1 , 04 mei 2016 12:19

Ik heb 1 maand voorhechtenis en nu 3 maanden vrij onder voorwaarden,(beslissing raadkamer) voor een "slagen en verwondingen" feit.
voorwaarden zijn: -contactverbod met de persoon in kwestie, -geen alcohol of ander strafbaar feit plegen, - en AVONDKLOK tussen 22u en 06u.
Nu zijn mijn voorwaarden verlengd met nog eens 3 maand.
Nu zit ik daar niet zo mee in, enkel de avondklok, aangezien ik DJ als hobby doe en ook af en toe ga draaien in danscafes, nu om die plaatsen te vinden, moet ik natuurlijk savonds en snachts op pad , om wat te gaan rondvragen ed.

Mijn vraag is nu, kan ik tegen die verlenging iets doen? Wie moet ik ervoor aanspreken om bijvoorbeeld die avondklok te laten vallen, vind trouwens dat deze voorwaarde niets met de zaak te maken heeft uiteindelijk .

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 mei 2016 14:28

U kan beroep aantekenen tegen de beslissing van de raadkamer dan komt de zaak (mocht de beroepstermijn nog niet voorbij zijn) voor de kamer van inbeschuldigingstelling. Uw advocaat kan dan pleiten om de avondklok op te schorten of af te schaffen. Slaagkans ??? Is er een betekening geweest van de verlening dan heeft u bij mijn weten 24 u tijd om hiertegen beroep aan te tekenen ( maar ben niet 100% zeker)
Waarom is dat verlengd?

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”