En ik denk dat iedereen het met me eens is dat een betrokkene in een (verkeers-) ongeval jegens de tegenpartij nooit mag toegeven dat hij in fout is.
Voor mij is eerlijkheid primordiaal.
Dit heeft niets met eerlijkheid te maken. Als jij "denkt" dat je in fout bent, en bijgevolg zegt dat je in fout bent, neem je mogelijk onterecht de schuld van iets op jou. Er zijn heel veel mensen die denken in hun recht te zijn, en toch fout zijn, en omgekeerd.
de tegenpartij nooit mag toegeven dat hij in fout is. Dat staat letterlijk in elke polis
TS heeft geen verzekering. Waarom zou hij op eigen kosten gaan procederen als hij reeds weet dat hij een fout heeft gemaakt en in fout is?
Omdat het helemaal niet vaststaat dat TS in fout is. En omdat het erop lijkt dat hij veel gaat betalen voor zaken die hij mogelijks niet veroorzaakt heeft, zelfs als hij in fout is.
oproep: gelieve te vermijden om vragenstellers op het verkeerde been te zetten of op onnodge kosten te jagen!
Ik weet niet waarop deze stelling gebaseerd is. Opnieuw mijn vraag : Was jij erbij ? Was je getuige ? Heb je alle partijen gehoord ? Heb jij de schade vastgesteld ?
4 x neen ? Hoe durf je dan te stellen dat ik TS op het verkeerde been zet ? Laat de rechters en deskundigen hun werk doen, in plaats van iemand te veroordelen op een eenzijdige verklaring.