Excuseer maar ik word wel voor de rechter gedaagd en niet andersom. Vreemd dat ook u een bayesiaanse fout maakt, u had rechter kunnen worden.
De rechter zal zich idd baseren op de feiten. In de posts die u schrijft, laat u het uitschijnen dat u in een hangend geding een tegeneis stelt om de kinderen van school te veranderen.
Als u nu even met mij nadenkt, los van de wetenschappelijke bronnen, wanneer maakt het kind het meeste kans om bv gepest te worden. Als het bij de ouders op school zit of niet? Wat is voor het kind het moeilijkste, gaan spreken over een probleem thuis tegen een vertrouwenspersoon die geen binding heeft met de ouders of wanneer deze er wel is? Waar is de gelijkheid tussen ouders het meest gegarandeerd?
Mijn vriendin geeft les in de school waar mijn kinderen ook naartoe gaan. Wees maar zeker dat ze niet slecht bekeken worden, net zoals andere kinderen van leerkrachten. Daarnaast heeft een leerkracht beroepsgeheim en wordt de professionaliteit wel verondersteld.
U zal waarschijnlijk met betere argumenten/manier van reageren moeten afkomen als u uw gelijk wil halen voor een rechtbank.