Zaakvoerder BVBA overleden, wat nu?

Jack57
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Zaakvoerder BVBA overleden, wat nu?

#1 , 30 mei 2016 12:55

Ik zit met de volgende situatie, ik heb voor een verbouwing aan mijn huis een postinterventiedossier laten opstellen door een onafhankelijk bedrijf (dit is wettelijk verplicht), persoon is dossier na einde verbouwing komen voorstellen en ik zou het dossier na betaling ontvangen.
Heb betaling netjes uitgevoerd en heb daarna niets meer gehoord, na herhaaldelijk bellen en mails versturen, heb ik via via en de architect vernomen dat de zaakvoerder (en enige persoon) in deze BVBA overleden zou zijn...wat nu?
Ik heb reeds naar de rechtbank van koophandel gebeld waar de BVBA ingeschreven staat, maar deze kunnen me niet helpen omdat het geen faillissement betreft, iemand enig idee?

Jack

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger

#2 , 30 mei 2016 12:57

Op zoek gaan naar de erfgenamen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

denlowie

#3 , 30 mei 2016 14:34

Zoals asperger al schreef, wat de bvba is niet dood
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

asperger

#4 , 30 mei 2016 14:39

Neen hij is vererfd samen met alle andere eigendommmen van de overledene.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jack57
Topic Starter

#5 , 30 mei 2016 16:07

akkoord, maar gsm nummer is afgesloten, vaste lijn heb ik al tiental keer gebeld en deze neemt men nooit op, in gebreke stellen via aangetekende brief dan?

denlowie

#6 , 30 mei 2016 16:15

akkoord, maar gsm nummer is afgesloten, vaste lijn heb ik al tiental keer gebeld en deze neemt men nooit op, in gebreke stellen via aangetekende brief dan?

Ja
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jack57
Topic Starter

#7 , 30 mei 2016 16:34

ok, ga ik doen, bedankt voor de hulp!

Terug naar “Handelspraktijken”