Tweede = 2de... Ik weet niet waarom je daar derde (of 3de) vak van maakt...Ik weet niet wat je probleem nu net is, maar ik wees je er enkel op dat je assumptie dat er misschien nog een extra rijstrook was voor de tegenliggers niet klopte met hetgeen de TS zei. TS sprak over 2 rijstroken, 1 per rijrichting. Jij stelde dat er mogelijks nog een 3de rijstrook was:Euhm, serieus? K'denk dat je wat achteraan aan het bengelen bent in het verhaal...
Die steenweg is een gewone tweevaksbaan voor verkeer komende van 2 richtingen.
Het is onmogelijk voor TS om naar links uit te wijken zonder the tegenkomende verkeer te belemeren. dus MOET hij op zijn eigen vak blijven bij het aangeven om naar links te gaan...
En we hebben een nieuwe flater!
Larie en apekool, er is misschien nog een tweede vak voor het tegenliggend verkeer. En dit verkeer was reeds gepasseerd.
Laat we dit de flater van de dag noemen!
De steenweg heeft 1 vak voor het verkeer of de rijrichting waar TS op stond. En een tweede vak voor het tegenliggende verkeer... Dus in totaal 2 vakken. Louter het feit dat u verward bent en dacht dat ik een tweede vak bedoelde voor het tegenliggende verkeer bewijst dat je er geen bal van snapt. Want dan zou de uitleg nergens op slaan.
Mijn probleem is dat dit juridisch forum steeds meer onzin uitkraamt. Volledig juridisch correcte antwoorden worden onderuit gehaald door mensen die de eerste letter nog niet kennen uit het wetboek, of die hun stem toch ook eens willen laten gelden om toch maar eens iets te kunnen zeggen.
En sommigen die het nodig vinden om een tuinforum van een juridisch forum te maken.
De oorspronkelijke bedoeling van dit forum is nog altijd om de vragen op een juridisch correcte manier te behandelen en geen discussie te starten tussen onwetenden.
Er mag toch echt een strafpuntensysteem ingevoerd worden! Als iedereen zomaar lukraak vragen begint te beantwoorden zijn we ver van huis.