buitenlandse student

shany
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

buitenlandse student

#1 , 07 jul 2016 14:24

Een buitenlandse student die woonde in Antwerpen en was ingeschreven bij de gemeente.Huis bas heeft huis verkocht en ik heb geen adres meer dus mijn verblijfsvergunning mag ik ook niet aanhouden.Ben bijna klaar met mijn studie in brussel.Voor een kort termijn niemand wil mij inschrijven. Ministerie van buitenlandse zaken zegt wij kunnen niets doen,ga maar naar de gemeente.Gemente zegt breng een adres dan gaan wij jou inschrijven.....Wat kan ik doen.... Bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 07 jul 2016 14:28

Waar woont u dan nu? In principe moet u daar dan ook ingeschreven worden.

shany
Topic Starter

#3 , 07 jul 2016 14:32

In NL bij vrienden van mijn ouders.Ik kan het niet.Ik moet in NL verblijfsvergunning hebben.We hebben al bij gemeente gevraagd

Reclame

shany
Topic Starter

#4 , 07 jul 2016 14:34

Ik heb naar Brik.nl gebeld voor de studenten kamer.Ik mag daar wonen maar ze geven contract als ik een kamer voor 12 maanden ga huren.In september ben ik klaar met mijn master opleiding

Franciscus

#5 , 07 jul 2016 15:44

Bij verkoop van een huis vervalt een huurcontract toch niet?
Ga eens langs de sociale dient van uw onderwijsinstelling.

shany
Topic Starter

#6 , 07 jul 2016 16:30

wel geweest .Ze hebben tel.nummer van ministerie van buitenlandse zaken gegeven.

Franciscus

#7 , 07 jul 2016 20:47

Waar geweest?
Ik kan er niet meer aan uit hoor.
Waar woonde u in BE of in NL -
Waarom ( als het BE was) heeft de nieuwe huisbaas u eruit gezet...
Wat was het type van uw contract ?
Waarom helpt uw sociale dienst van de hogeschool of unif u niet.... daarvoor zijn ze.
Wat heeft het ministerie er nu mee te maken ....

shany
Topic Starter

#8 , 07 jul 2016 21:16

ik ben bij sociaal dienst bij universiteit geweest. Nu ben ik in NL bij vrienden van mijn ouders. Maar ik heb Belgische verblijfsvergunning als student. Ik had geen contract met de huisbaas. Hij was een goede kennis van vrienden.

Didymus

#9 , 08 jul 2016 11:23

Maar wat heeft de sociale dienst van de universiteit dan gezegd?
"sowieso" schrijf je zo.

Terug naar “Administratief recht”