Beste,
Hopelijk kan iemand van jullie mij advies geven omtrent mijn probleem. Vorige vrijdag 8juli was het in leuven beleuvenissen. Ik had mijn fiets, zoals altijd, op de fietsenparking gezet op de vismarkt. De rest van de markt is parking en op de parkeerplaatsen van auto's stonden effectief borden dat auto's niet mochten parkeren. Op de fietsenparking, die los ligt van de autoparking, waren geen borden gezet. Nu hebben ze toch mijn fiets weggehaald en naar de centrale werkplaats gebracht. Ik ben die enkele dagen later gaan ophalen en er is schade nl twee spaken in mijn achterwiel zijn gebroken. Ik heb de ombusdienst van stad Leuven gecontacteerd en zij beweren dat het voldoende is van een politieverordening op te hangen in het gemeentehuis en deelgemeentehuizen en dat het dan maar geweten moet zijn.
Kan dit zomaar?
Ik ga ook aangifte doen bij mijn gezinspolis, alleen moet ik kunnen bewijzen dat zij schuld hebben aan de schade van mijn fiets, door direct bewijzen of objectieve getuigen. Hebben jullie een idee wat hieronder valt?
Alvast bedankt!