Een brief die aangetekend verstuurd werd, wordt geacht gekend te zijn door de ontvanger. Elke aangetekende zending heeft een trackingnummer, daarmee kun je precies zien wat er gebeurd is. Ik vermoed eerste aanbieding gemist, het briefje dat ergens verdwijnt (of zelfs niet wordt opgemaakt) en dat de brief na enkele weken terug naar de afzender gaat. Een fout van de Post aantonen is nagenoeg onmogelijk.
Ik ben geen deskundige in de procedures, maar als het een vereiste is om binnen een bepaalde tijd op een aangetekend schrijven te reageren, eindigt het verhaal daar.
Beste LeenW,
Ik heb het met de trackingnummer laten nakijken en het bleek dat het terug verstuurd is naar de afzender. Het zou echt heel erg jammer als het op zo`n manier moet eindigen aangezien we zolang hebben moeten wachten om gewoon ons verhaal te doen.
Het laatste brief is wel verstuurd na de datum van de terugbezorging van de eerste brief naar de afzender. Dus ik bedoel, ze moeten toch zien dat wij deze eerste brief niet hebben gelezen en toch sturen ze een brief dat wij niet tijdig reageerd hebben. Wat heeft het voor nut dan dat de Post al die brieven terugstuurt.
Ik weet echt niet hoe ik verder moet nu.